Kennismaking en rondleiding

Als je op zoek bent naar een passende basisschool voor je kind, is een bezoek aan de school een belangrijk onderdeel van je zoektocht. Wij zijn benieuwd naar je kind en in een kennismakingsgesprek verkennen we samen of we de best passende school voor jullie zijn. We vertellen over hoe ons onderwijs in elkaar zit en we laten onze school met plezier zien. We leiden jullie het liefst rond als de school in volle gang is. Dan proef je de sfeer en zie je hoe kinderen les krijgen. Tijdens de rondleiding en het gesprek is er alle ruimte om je vragen te stellen en je krijgt een informatiepakket mee voor thuis. Kennismaken en inschrijven kan gedurende het hele schooljaar. We maken graag een afspraak!

Peuterinloop & opendag

Kiezen voor een basisschool? Ervaar OBS de Tweemaster tijdens de peuterinloop en opendag!

Kom vrijblijvend zelf een kijkje nemen op onze school tijdens de peuterinloop:

• 10 april 2024, 9.00 - 10.00 uur
  • 15 mei 2024, 9.00 - 10.00 uur