Schoolgids

Scholen verschillen steeds meer: in kwaliteit, werkwijze, activiteiten en sfeer. Dat maakt het kiezen van een school steeds moeilijker. Daarom heeft de overheid de basisscholen gevraagd een schoolgids te maken, die kan helpen bij het maken van een bewuste keuze. Deze gids geeft aan waar onze school voor staat, wat ons drijft en hoe onze organisatie eruit ziet.

Deze gids is echter niet alleen bedoeld voor ouders van toekomstige leerlingen, maar zeker ook voor hen die al kinderen op onze school hebben. De schoolgids bevat dan ook een schat aan informatie, die u (aangevuld met het jaarlijkse activiteitenoverzicht) een compleet beeld van de school geeft.

Hieronder vindt u wat vaak gestelde vragen:

Starttijden

Vanaf maandag gaan alle groepen wel weer op dezelfde tijd naar school. De inloop voor de kinderen is van 08.20 tot 08.30 uur. De groepen beginnen om 08.30 uur en we gaan ervan uit dat alle kinderen dan binnen zijn.

Contact leerkracht

Via Parro of mail kunt u contact opnemen met de leerkrachten, bijvoorbeeld voor als u een afspraak voor een gesprek wilt maken.

Jazeker, dat kan! Kijk voor de eerst volgende peuterinloop of open dag op onze website bij kennismaken. U kunt natuurlijk ook een afspraak met ons maken. Ook hierover vindt u daar meer informatie over.

In bepaalde gevallen kan door de directeur extra verlof worden verleend. >Hier kunt u het aanvraagformulier downloaden en antwoorden vinden of u in aanmerking komt voor extra verlof. Een aanvraag moet zo vroeg mogelijk schriftelijk bij de school worden ingediend. Bewijsstukken moeten overlegd kunnen worden.